PROCEDURA ZGŁOSZENIA UMOWY – ISTOTNE ZMIANY

Szanowni, wprowadzamy zmiany w zakresie zgłoszenia nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej i/lub paliwa gazowego. Od dnia 8.02.2024, aby zgłosić nową umowę na umowy@ekomal-eig.pl, należy dołączyć (oprócz formatki zgłoszeniowej i innych niezbędnych dokumentów) plik w formacie eml, który jest wysłaną do klienta ofertą. Ofertą, która pokrywa ceny uwzględnione w formatce oraz zawiera załączony draft umowy (pusty szablon), którą klient będzie podpisywał.   […]

PROCEDURA ZGŁOSZENIA UMOWY – ISTOTNE ZMIANY Read More »

PRZEKROCZENIE TERMINU UKOŃCZENIA CERTYFIKACJI (AXPO ACADEMY)

Szanowni Partnerzy, użytkownik, który w terminie nie wykonał testu certyfikującego – https://academy.partneraxpo.pl, będzie musiał przejść przez wszystkie obowiązkowe moduły szkoleniowe (Kodeks Postępowania Autoryzowanych Parterów, Kompendium wiedzy, Szkolenia produktowe, Szkolenie marketingowe oraz Szkolenie z RODO).  Test certyfikujący nie zostanie odblokowany bez spełnienia tego warunku. Po zdaniu wszystkich wymienionych wyżej modułów, użytkownik, który chce podejść do testu

PRZEKROCZENIE TERMINU UKOŃCZENIA CERTYFIKACJI (AXPO ACADEMY) Read More »

DWUETAPOWE UWIERZYTELNIANIE AUTENTI

Szanowni Partnerzy, Axpo wprowadza dwuetapowe uwierzytelnianie, aby dodatkowo zabezpieczyć dane klientów. Do tej pory, aby podpisać umowę z Autenti, wystarczyło kliknąć w link, który klient otrzymał na adres e-mail.  Teraz, aby potwierdzić swoją tożsamość, klient będzie musiał również podać kod SMS, który otrzyma na swój numer telefonu. W związku z tym wprowadziliśmy zmiany w formatce

DWUETAPOWE UWIERZYTELNIANIE AUTENTI Read More »

WAŻNE! OFERTOWANIE KLIENTÓW BEZ REZERWACJI W SYSTEMIE CRM

W ostatnich dniach otrzymaliśmy niepokojące informacje, że w gronie naszych partnerów są osoby, które ofertują klientów zarezerwowanych przez innych doradców. Chcielibyśmy nadmienić, że ofertowanie polega również na dostarczeniu klientowi informacji na jakie lata składamy propozycję czy też od jakiej firmy taka propozycja będzie złożona.  Chcielibyśmy przypomnieć, że tego typu praktyki nie powinny mieć miejsca. KAŻDA

WAŻNE! OFERTOWANIE KLIENTÓW BEZ REZERWACJI W SYSTEMIE CRM Read More »